O chestie de AdWords

Rulez campanii pentru două site-uri. Una proaspăt lansată şi cealaltă de aproape doi ani. La cea proaspăt lansătă, în doar două săptămâni, 3/4 din cuvintele cheie alese „nu mai sunt eligibile pentru a fi afişate pe prima pagină”, în condiţiile în care sunt singurul care le utilizează. Din câte ştiu eu, există un site care oferă o parte din „produse” şi un alt site care oferă o altă parte, dar nici unul cu un asemenea mix şi nici unul nu-şi face publicitate. Oricum, pe cuvintele cheie respective nu există alte anunţuri. Creşterea în 3 săptămâni este de 30%. Probabil că în curând nu va mai rămâne nici un cuvânt-cheie în bugetul iniţial.

Pe cealaltă campanie, anul trecut preţurile s-au păstrat în linii mari la fel (o creştere de 10-15% pe parcursul anului). Anul acesta, deja preţurile sunt cu 50% mai mari, deşi suntem cam aceleaşi 5-6 firme ca şi anul trecut.

Experienţe similare?