Relansări de ziare

Evenimentul zilei se relansează într-un nou format, de fiţuică. Îmi dau seama că formatele mici sunt mai ieftine din punct de vedere al costurilor de producţie, dar mie mi se par foarte incomode la citit. Ziarul Financiar (format broadsheet) mi se pare mult mai uşor de citit decât Adevărul (nu că aş avea ce citi în el). Sunt curios dacă cedează şi ei (EvZ) şi bagă inserturi. Apropo de inserturi, mă mir cum nu i-a dat nimănui prin minte să iasă zilnic cu 300 de parizer şi 2 cutii de motorola. Breakfast of the champions. Nici nu e nevoie de atâtea pagini şi texte. 4 pagini de ţâţe ajung.

9 comments to “Relansări de ziare”
  1. Evenimentul zilei a intrat de mai multa vreme intr-un proces de declin. E limpede ca minunatii ani ’90 nu se vor mai intoarce niciodata.

    E limpede, pentru a face sa se vanda maculatura generata de alde Patapievici, Mihaies sau Tismaneanu e nevoie de un nou impuls 🙂

  2. motorola nu se poate din pricina de forma deformabila 🙂 Iar sachet-urile cu 300g ar fi prea mari si prea costisitoare (+parizerul ar avea restrictii de temperatura) 🙂

  3. @Liviu
    Jurnalul şi Adevărul rezistă prin inserturi, Romania liberă prin anunţurile de mică publicitate şi paginile de joburi. Evz avea pe vremuri conţinut interesant, acum e de o mediocritate jenantă. Trecerea la un format de fiţuică nu va opri declinul. Ca să parafrazez un banc celebru, degeaba schimbi mobila dacă nu schimbi şi curvele.
    @parvan
    Majoritatea chioşcurilor de ziare au măcar un frigider de la coca-cola + dozator de cafea. De ce n-ar avea şi frigider de ziare? Motorola pot s-o pună la „pungă”. 🙂

  4. off mai cristi mai cat de multa lume confunda distributia cu chioscul de ziare 🙂

    PS: pai asta spuneam si eu ca sachet -ul (punga) de 300 de grame cu lichid ar fi prea mare ca sa fie insert

  5. @parvan
    înţeleg unde baţi, dar nu confund, că am mâncat şi eu o pâine, deh, păcatele tinereţii 😛 Mă gândeam că din momentul plecării din tipografie până la chioşcurile de ziare trec de obicei câteva ore, timp în care parizerul nu are timp să se altereze.
    Şi 300 erau de parizer, nu de motorala 😉

  6. Daca ne gindim la produsele complementare parizer + ziar, de ce sa nu revolutionam distributia si tiparim ziarul pe membrana de la parizer? Da-le naibii de chioscuri, in hypermarket oricum intra lumea, la publicitari se justifica, doar e mediu urban, deci quality, frigiderele sint deja acolo, basca valoare adaugata la parizer. Nu e nevoie decit de un mic gimbusluc de ambalaj, parizerul cu membrana resigilabila (dupa ce citesti editorialul lui Patapievici sa impaturesti restul de parizer) motorola ti-o da basca la casa. Si daca tot e quality, futem si tagline: „Tought for food”

Comments are closed.