Alegeri.TV, un proiect interesant

Dacă clasa politică din România încă se educă în ce priveşte implementarea măsurilor ce concordă cu statutul de membru UE, în ce priveşte modalitatea de comunicare a mesajului electoral progresele făcute suntem deja „în rândul lumii”. Dincolo de obişnuitele campanii pe posturile de televiziune sau pe zidurile oraşului, politicienii au inceput sa descopere că Internetul poate asigura o transparenţă mai mare a programului electoral şi o audienţă potenţial mai numeroasă. Dacă luam în calcul şi costurile minime ale unui aseamenea mediu de comunicare, este limpede de ce mediul virtual este atractiv si pentru politicieni.

Chiar daca unii politicieni au investit deja in imaginea lor pe Internet, prin crearea de situri personale sau publicarea unor bloguri personale, acestia sunt pentru moment exceptia, nu regula. De aceea, un proiect precum Alegeri.tv poate să le atragă atenţia că a sosit momentul ca marketingul politic să ajungă pe Internet şi să devină şi un proces online. De la evenimente importante la noutăţi şi informaţii despre alegerile europarlamentare din 2007, siteul www.alegeri.tv acoperă cam tot ce are nevoie un alegător pentru a opta în cunoştinţă de cauză.

www.Alegeri.tv vrea să deschidă o nouă cale în ce priveşte promovarea platformelor electorale în România, prefigurând imaginea unui politician care îşi încarcă propriile videoclipuri electorale pe net şi urmăreşte comentariile electoratului.

Până la urmă, aşa cum Internetul poate promova orice, de la un produs la un serviciu, atâta timp cât numărul utilizatorilor de Internet în România este în continuă creştere, ca şi receptivitatea faţă de mesajul politic, aceste platforme pot deveni un mijloc de comunicare din ce în ce mai eficient.