Care este regula la serviciile de curierat? Nu trebuie să te sune înainte de livrare? Dacă vin şi nu te găsesc, nu trebuie să-ţi lase un bilet ceva? Sau să te sune?
de regula da. unii iti lipesc un sticker pe usa de la intrare „nene de la apartamentul X, nu te-am gasit la adresa, suna-ma la numarul asta”, dar de regula te suna.
Se pare că cei de la Cargus nu aplică regula asta. Şi uite-aşa, un pacheţel de la Vodafone face 3 zile & counting Bucureşti-Bucureşti.
n-am avut de-a face cu cargus. aia de la mailman mi-au lipit mizeria aia pe uşa din bloc, in rest toţi m-au sunat. si am de-a face cu ei de 2 ori pe saptamana.
Well, am dubii că cel de la Cargus a fost deoarece nu mi s-a spus pe la ce oră a trecut şi la mine este permanent cineva acasă. Cu această excepţie, şi pe mine m-au sunat toţi dacă s-a întâmplat să nu fiu acasă şi am stabilit împreună ora la care să treacă a doua zi (sau în cursul aceleaşi zile), dar nefolosind prea mult serviciile am zis că poate am dat eu până acum de oameni de treabă. Oricum, în „Termenii şi condiţiile” de pe site spun că lasă bilet. Deci…
Cargus nu suna! mi-au spus ca e impotriva politicii interne a firmei … a trebuit sa ma duc eu la ei la depozitul local, sa astept pana a scociorât prin coletele „de ieri” (de o maniera nu foarte gingașă) samd.
Mailman pune tzedula, dar daca ii suni, poti stabili ora pentru delivery.
Toti ceilalti cu care am mai avut de-a face suna in prealabil.
Comments are closed.
Acest site utilizează doar cookie-urile obișnuite generate de WordPress și Google Analytics. Dezactivarea lor poate afecta experiența de navigare. AcceptRead More
Politica de confidențialitate și cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
de regula da. unii iti lipesc un sticker pe usa de la intrare „nene de la apartamentul X, nu te-am gasit la adresa, suna-ma la numarul asta”, dar de regula te suna.
Se pare că cei de la Cargus nu aplică regula asta. Şi uite-aşa, un pacheţel de la Vodafone face 3 zile & counting Bucureşti-Bucureşti.
n-am avut de-a face cu cargus. aia de la mailman mi-au lipit mizeria aia pe uşa din bloc, in rest toţi m-au sunat. si am de-a face cu ei de 2 ori pe saptamana.
Well, am dubii că cel de la Cargus a fost deoarece nu mi s-a spus pe la ce oră a trecut şi la mine este permanent cineva acasă. Cu această excepţie, şi pe mine m-au sunat toţi dacă s-a întâmplat să nu fiu acasă şi am stabilit împreună ora la care să treacă a doua zi (sau în cursul aceleaşi zile), dar nefolosind prea mult serviciile am zis că poate am dat eu până acum de oameni de treabă. Oricum, în „Termenii şi condiţiile” de pe site spun că lasă bilet. Deci…
Cargus nu suna! mi-au spus ca e impotriva politicii interne a firmei … a trebuit sa ma duc eu la ei la depozitul local, sa astept pana a scociorât prin coletele „de ieri” (de o maniera nu foarte gingașă) samd.
Mailman pune tzedula, dar daca ii suni, poti stabili ora pentru delivery.
Toti ceilalti cu care am mai avut de-a face suna in prealabil.