Evitaţi staţia Mol de la Gara de Nord

Am alimentat ieri de acolo şi mi-au făcut-o. Am pus furtunul în rezervor, nu curgea nimic, ecranul arăta 0 peste tot. Am pus furtunul înapoi şi m-am dus înăuntru să întreb dacă e defectă pompa. Cel de la casă îmi spune că „păi aţi pus doi litri, aveţi de plată 10 lei”. Sigur, nu m-a detanjat ţeapa de 10 lei, ci gestul în sine. Nu sunt şofer chiar de ieri să nu simt dacă curge ceva în rezervor sau nu şi nici chior să nu văd că atunci când am pus la loc furtunul ecranul arăta în continuare 0. Pe lângă asta, nici alimentarea „normală” nu a fost tocmai OK. Raportat la numărul de km ar însemna să am un consum de 20% şi oricât de gurmandă ar fi maşinuţa mea, nu are cum să consume atât, deci este evident că mi-au intrat cu vreo 2-3 litri mai puţin.

4 comments to “Evitaţi staţia Mol de la Gara de Nord”
  1. mihai, nu am probleme cu naţionalitatea companiilor şi nu-mi bazez alegerile decât pe convingeri economice şi/sau sentimentale. Când am cumpărat maşina, dealerul mi-a recomandat Shell. Cum aveam la vremea respectivă 3 benzinării Shell pe o rază de 1 km în jurul casei, am mers pe mâna lor. Când o parte din benzinăriile Shell le-a preluat Mol, am trecut pe Mol, deşi din cele 3, 2 au fost preluate de Petromv. Dar am alte 2 Moluri în apropiere.
    Până la urmă, marca nu este cea mai importantă, nu am sesizat diferenţe majore când am alimentat din altă parte, ci staţia, mai precis, rezervoarele. Dacă sunt prea mari, se face condens şi benzina se „diluează”. Dacă sunt ruginite, benzina are impurităţi. Deci, dacă aţi avut probleme cu o benzină, nu e de la producător, ci de la staţie. În principiu, eu alimentez în 90% din situaţii doar din două locuri.

Comments are closed.