În urma articolului acesta, m-au contactat cei de la Romtelecom. Foarte frumos din partea lor și este de apreciat că le pasă. Dincolo de scuzele lor, problema modului în care acea adresă a ajuns în baza lor de date a rămas nelămurită, ei susținând că m-aș fi înscris de bună voie (s-au m-ar fi înscris cineva), eu argumentând că așa ceva nu ar fi fost posibil ținând cont de restul informațiilor din baza de date. Până la urmă am rămas prieteni, fiindcă în nici un caz scopul meu nu este să denigrez compania. Știu că în orice companie pot apărea erori și cel mai important lucru este ca ele să fie asumate și îndreptate astfel încât să nu se mai repete. Și pentru asta, o bilă albă pentru Romtelecom, care a reacționat pozitiv.
Posted inPolitice
Feedback Romtelecom
Posted by
Cristian Banu
2
Cristian Banu, consultant management, auditor ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, HACCP (ISO 22000), ISO 22301, ISO 27001.
Post navigation
Previous Post
De ce nu se leagă cifrele care ar trebui să se lege
Next Post
Evoluții
Ai cont pe facebook?
N-am.