Concurs logo

Întrucât pe 25 martie firma mea împlineşte 5 ani de existenţă şi tot mi s-au terminat cărţile de vizită, ofer 500 de lei pentru un logo nou. Logo actual îl găsiţi aici.

Faţă de descrierea din pagina firmei, lucrurile au evoluat, probabil că o să actualizez prezentarea cât de curând. Pagina respectivă nu este foarte solicitată oricum, fiindcă am preferat câte o pagină separată pentru fiecare activitate. În momentul de faţă mă ocup cu consultanţa pe sisteme de management, cam 50% din activitate, 25% certificare produse, 25% zona de conformare legală, în special pe probleme de legislaţie de mediu – raportări, autorizaţii. Probabil că aceasta din urmă parte va căpăta din ce în ce mai multă consistenţă în cifra de afaceri. Cum firma este one-man-show, numele ei nu este foarte important şi iau în considerare şi varianta unei schimbări de nume în ceva mai personalizat, gen Cristian Banu Consult. Cum însă ar fi deja o a doua schimbare de nume, mă mai gândesc. Totuşi, Consaltis sună frumos.

Reguli:

  • Poate să participe oricine cu oricâte logouri doreşte. Link cu propunerile în comentarii.
  • Îmi rezerv dreptul de a nu acorda premiul dacă nu-mi place nici unul.
  • Fontul folosit trebuie să aibă caractere româneşti.
  • Logo trebuie să fie creaţie proprie. Templateuri de pe istock sau siteuri similare pot bricola şi singur (am vreo 8 ani de DTP în spate). Nu am chef de vreun proces pe tema asta.
  • Data limită este 15 martie.
16 comments to “Concurs logo”
  1. Buna seara,

    Iata o propunere pentru logo: http://artwork-studio.net/consaltis-logo.jpg

    Sper sa va placa conceptul, mie-mi plac logo-urile care exprima clar si simplu (dar original) o idee. In felul asta sunt usor de tinut minte.

    Am combinat initiala Consaltis cu ideea de certificare, audit, verificare etc. in asa fel incat sa fie usor de inteles dintr-o privire.

    Daca aveti observatii, preferinte etc., va rog sa ma contactati.

    • Mulţumesc.
      – culorile sunt reci, nu e nimic cald în el;
      – griul acela nu dă deloc bine în numele firmei, îl face să fie „şters” şi, în plus, fontul mai subţire îi reduce şi mai mult din impact;
      – logo este destul de comun pe site-urile de profil;
      – vizual, îmi pare imaginea unui ceas;
      – pus în interiorul unui pătrat dă impresia de limitare, constrângere;
      – checkmark l-am folosit la logo eproceduri.ro.

  2. Cu placere. Nu stau sa comentez parereile, desi nu sunt de acord cu ele. Nu va place, asta e 🙂 Normal ca checkmark e ceva comun, de-asta l-am si folosit, e un simbol cunoscut, care nu necesita explicatii. L-am folosit insa intr-un mod personalizat.

    Poate nu ar fi rau sa dati cateva exemple de logo-uri care va plac, sa stim ce gusturi aveti.

    • Este greu să dau exemple, fiindcă nu am un gen anume de logo preferat şi dacă aş da exemple ar însemna să induc false indicii. Consultanţa e un domeniu delicat iar imaginea transmisă trebuie să fie una de încredere, seriozitate şi căldură. Cred că un logo bun trebuie să pornească de la nume pentru a găsi un simbol. Iar numele îţi oferă un indiciu vizual foarte ofertant.

    • Eşti pe drumul cel bun dar:
      + Combinaţia de culori este acceptabilă;
      + logo nu arată rău;
      + logotipul e OK, deşi poate ar arăta mai bine pe bold;
      – poziţionarea logo deasupra dă la prima vedere impresia de nori, deci, conotaţie negativă;
      – logo seamănă cu ceva;
      – „Consultanţă şi Audit” trebuie mai discrete, în niciun caz cu caps.

      Cam atât acum, am avut o zi grea şi mâine o să fie la fel.

  3. Imi pare rau, nu am site, pagina web etc, ca sa va dau link.Dar ,cu ocazia asta, va fac reclama gratuira pe facebook!!! 🙂

  4. @Tomalia

    Acest conţinut este indisponibil momentan.
    Conţinutul pe care l-ai solicitat nu poate fi afişat acum. Poate fi indisponibil temporar, linkul pe care ai apăsat poate fi expirat sau poate că nu ai permisiunea să vezi această pagină.

    O să revin şi cu ce-am primit direct pe mail, mai ales că o perioadă comentariile au fost închise, fiindcă sunt şi lucruri interesante.

    • Alina, trebuie să înveţi să primeşti un feedback, mai ales că, în cazul de faţă, vine de la cineva care a început să facă DTP în 1993, lucrând cu Ventura Publisher, Corel 2, Photoshop 2 (mai era unul de prelucrat imagini, care mi se părea mai bun ca Photoshop, dar l-am uitat). Pe Windows 3.1. Am şi ceva experienţă printr-o agenţie „de cartier” în care făceam logouri pe bandă rulantă. Încercările tale nu m-au deranjat, dar sunt departe de ceea ce înseamnă un logo. Dacă vrei să te aventurezi în zona aceasta, instalează fonturi actuale, învaţă să foloseşti un program de grafică vectorială şi… uită-te la ce şi cum fac alţii. Găseşti pe net o grămadă de tutoriale despre cum să faci un logo bun de la care ai putea să înveţi.

Comments are closed.