Medlife – nişte incompetenţi de evitat

Apropo de discuţia de aici, şi de „certurile” din subsol în care eu argumentam că e vorba de o problemă umană, nu una de „sistem”, acelaşi haos este de regăsit şi în sistemul privat, unde însă nota de plată este mult umflată. Azi aveam programare la MedLife pentru un consult. Programare făcută cu ceva timp în urmă (cred că mai mult de 10 zile) şi confirmată telefonic vineri. Numai că, surprize-surprize, doctorul Bello Aleksander era în concediu. Habar n-am a cui este vina, a doctorului care nu a anunţat că mai stă în concediu sau a angajatelor din call-center care au făcut programare, dar rezultatul este nişte oameni puşi pe drumuri aiurea, nervi şi un gust amar (mai era un pacient la acelaşi medic, deci, cel mai probabil, se făcuseră programări pentru toată ziua). În mod normal, vineri când s-a făcut confirmarea ar fi trebuit să se ştie că doctorul lipseşte. Am serioase dubii că salariaţii de la Medlife sunt mai prost plătiţi decât în sistemul de stat, dar cu toate astea nu şi-au făcut datoria şi nici nu păreau că dau doi bani pe pacienţi, mai ales că centrul era plin deşi la 200 de metri este şi o policlinică de stat. Acelaşi sictir, dar cu plasme pe pereţi şi aer condiţionat.

3 comments to “Medlife – nişte incompetenţi de evitat”
  1. Better safe than sorry 😉
    De altfel, e demonstrat că organizaţiile care tolerează incompetenţa angajaţilor nu au viitor. Momentan Medlife mai trăieşte din contracte business, însă piaţa este din ce în ce mai dură, mai ales că e un business care se bazează pe încredere, or, în momentul în care eşti incapabil să gestionezi o amărâtă de programare şi consecinţele erorii… Eu, dacă aş fi fost în locul lor aş fi oferit imediat gratuitatea consultaţiei într-o altă zi, cu scuzele de rigoare. Aşa, toantele de la recepţie au ridicat din umeri, ca şi cum nu ar fi fost problema lor. Era un sictir pe feţele lor care trăda carenţe mult mai serioase. Dar e suficient, că mai departe ar trebui să le tai factură pentru consultanţă :))

Comments are closed.